It’s a wasted youth

Gifi Clothing top/ Am Eagle denim cutoffs 

Oasap connector ring and spikes bracelet/ Mel’s Collection cross bracelet

Jeffrey Campbell damsel cross

Yay for holidays! Time for my Labor day ootd.. =)

This has got to be one of my favorite tops from my Gifi bag of goodies! Not only does it look good with these denim cutoffs and platform boots but if i were to wear this during the night, I’d probably wear a leather jacket over it to maintain the whole grunge/rocker chick vibe to it. Aaah.. If only we had winter season. 

Anyway, i hope you guys love todays look! Enjoy the rest of the day! =)

Beetlejuice

Current obsession? Corsets! I’m crazy about these.. Still hunting for more. Teehee!

Zara sheer button down dress/ Forever21 corset

Zara bag

Bestfinds Thriftshop studded denim cutoffs/ Shoe Etiquette ankle boots

OOTD for last sunday’s outfit when i was still in Hongkong. It was the perfect outfit for a suuuper hot day.  It was the complete opposite of the weather here in the Philippines wherein its like raining and gloomy all the time.

But not ‘till Monday when signal no. 3 typhoon was hoisted and unfortunately… our flight schedule was on the same day the typhoon arrived. It was raining like crazy with matching strong winds. We could even feel the plane shaking while we were on queue to take off.

That was the ride of our lives! Haha!

Anyway, I’m glad we got home safe, Thank God! hehe!

xoxo,

Stephanie

Pearl Metal

PINKaholic metallic top and shorts

FivebyFive Suede boots

PINKaholic layered necklace

A short and very late blog post. lol! Sorry i went m.i.a for 2days. Wickedying and I got a little busy with our DIY hair coloring sessions at my crib last monday. Yes, again.. but this time, our attempt was to achieve the “dip-dye” effect. Sadly, results were.. hmmmm.. not exactly what we had in mind. hahaha! I hope we can get it right next time. lol!

Rain Over Me

I wanted to show you guys a photo of how Butuan looks like. Well a piece of it actually. hahaha!

Snapped this photo on my way home from the office. Looks like its gonna rain, again. =)

Now for my outfit post.. hehe! =)

AsianVogue wedges

Forever21 necklace

Forever21 cheetah print cardi/ Zara basic top/ Asian Vogue wedges/ Forever21 necklace


Rainy season is officially here in Butuan.. Bummerrrrr!!! Its been awhile since i last saw Mr. Sun.. I miss the usual sunny weather in Butuan, although i complain a lot about how hot it is and how it psychologically melts me to death. hahaha! BUT! Im still happy about the cold weather though. lol! It gives me an excuse to wear knits and jackets.. hehe!

Lateerrrrr.. mwah! =)