Love For Black

Forever21 ring and leaf cuffs/ Jean&Rosz studded bracelet/ elephant ring was a gift =)

Aldo wedges

Me off-cam. hahaha! T’was gloomy soooo… Test shot muna.. hehe!

okay, seryoso na to.. Emote mode. lol

Forever21 necklace/ Aldo watch

PINKaholic metallic button up top/ PINKaholic leopard shorts

Finally! Mr. Sun showed up today! But was still a little gloomy, oh well, atleast i got to take pictures just in time before all the dark clouds started to hover above me.. ugh! I hate the weather.

Anywaaaay, guess what i got from “hari ng padala” today?? haha!

Tadah!!! New kicks! Found the package waiting in the foyer. I literally ran down the stairs to see if it was for me. Well, yes.. it was. yeeey! haha! Grabbed the whole plastic bag and felt something sharp and bone-like thingy inside it. Of course.. i know what i was expecting inside my package of new goodies. hehe! I was right! my new babies has arrived! They are soooo Dsquared! I love’em! hehe! Thank you so much Kariza of Heel and Sole! My shoe fairy! lol! ❤ Will definitely do a look on these soon!

Later guys! mwah! =)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s